... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

dimecres, 19 de març del 2014

La petita història de l’ànima de fusta, cames de ferro i al front,... el mar !

Immòbil, ànima de fusta, cames de ferro i amb els peus fitxats al terra, contemplo el mar tots els dies, totes les nits, sempre !. La meva solitud es veu trencada pel vent que s’escola entre les meves costelles, la pluja em mulla i em traspassa, la brisa em sala i quan el mediterrani s’emprenya, fins als meus peus arriba la seva bromera. La meva falda és per a vosaltres, per a què us seieu, per a que jo us acaroni mentre mireu al mar, mentre us relaxeu veient com la aigua blava de la mediterrània va i ve, mentre mireu com les onades pentinen la sorra acompanyant-vos amb un suau murmuri...mmm!, jo ho gaudeixo cada dia !

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada