... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 6 d’abril del 2014

Caminada Molins de Rei – Vilafranca... feta !

Avui 14 dels caminants habituals (9 rocanegrers, a falta de més comunicacions, i 5 simpatitzants) hem fet la caminada Molins de Rei – Vilafranca. 8 hem fet la versió llarga de 45 Km i 6 la versió curta de 24 Km.

Molts (tots) de nosaltres lluitàvem per un repta personal, cadascú dins de la seva categoria i possibilitats. Els que han fet la curta han signat 5h 35’ quan a l’ultima edició van fer 6:00 a excepció d’en Toni R que ha fet 4:57, enhorabona ! (no sé el temps exacte). Els que hem fet la llarga s’ha de elogiar el bon temps de Angèlica (8:10) que ha vençut el seu repta personal per afrontar la trail (42Km/8h.) de BCN dins del temps màxim. Mariajo i Deysy s’estrenaven en aquesta distància i l’han finalitzat en 10 h, molt bé!, Igual felicitació per a l’Isa que també s’estrenava i a Iwona que les ha acompanyat. Dins de la categoria masculina, en Jo sep i els dos Carles l’han fet dins de les 10 hores i amb el mèrit, sempre!!, d’acabar una caminada d’aquesta categoria.

Enhorabona a tots !!!.

Per la meva part, dir-vos que també estic molt content, pensava que havia arribat al meu sostre, doncs no!!, i he rebaixat 20 minuts l’anterior temps, signant 6:11, per la de 45 Km.

Si hi ha algun rocanegrer o simpatitzant que també l’hagi fet i vulgui comunicar la seva experiència que ens ho digui. Per la meva part, felicito a tots i cadascú dels que l’heu fet, perquè sé que cadascú de vosaltres heu millorat i aconseguit quelcom que us semblava irrealitzable.... si fa uns anys us haguessin dit que avui faríeu aquesta caminada i en aquests temps (respectiu per cadascú de vosaltres), haguéssiu dit que era impossible, avui una realitat!!, la meva més sincera enhorabona !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada