... caminant pel Garraf

...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

dilluns, 14 de maig del 2012

Diumenge 20/05/2012: Caminada de Castelldefels a Viladecans (per S. Ramon)

Diumenge 20/05/2012: Sortida de la plaça del Ajuntament de Castelldefels:  8:00 del matí. Aquesta caminada no és circular, però al arribar a Viladecans es pot agafar el tren o Bus de tornada fins al punt d’origen.

Recorregut:
Distància: 17 Km
Desnivell acumulat de pujada: 650 m.

Des de Castelldefels anirem per el picnic de la Sentiu fins a creuar la carretera de Begues per passar per can Amat, camí de S. Climent de Llobregat per desprès pujar a la ermita de S. Ramon per gaudir de una bona vista del Llobregat i el seu delta, baixarem a Viladecans per pista ampla anirem fins a la estació de tren.

Atenció: Continuem augmentant el nivell i duresa de les caminades, aquesta es de dificultat alta, per tant, valoreu bé les vostres forces abans de prendre la decisió de participar. . La pujada (i baixada) a la ermita de S. Ramon requereix una preparació i forma física adient a les caminades de muntanya, sobretot perquè arribarem al migdia quan la calor és més intensa. Recordeu que els que participeu en el esdeveniment ho feu sota el vostre risc i responsabilitat.
El convocant no té cap mena de responsabilitat sobre les persones ni les coses davant de qualsevol incident, accident, pèrdua o d’altres danys o perjudicis que es puguin ocasionar abans, durant, o com a conseqüència de l’excursió. L’activitat no està federada ni té cap assegurança.

Recordeu dur aigua suficient, una mica de menjar, gorra i protecció solar.