... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 6 d’octubre del 2013

Marató i mitja Marató de Collserola... feta !!!

Avui 9 “caminantEs” habituals han fet la mitja marató (21 Km 900m+) i un caminant habitual (jo mateix) la marató de Collserola (42 Km 1300m+), Totes 9 participantEs són rocanegreres (i jo també). Ha estat una matí fantàstic per a fer aquest tipus de prova perquè el sol no cremava, la temperatura ha estat moderada i els núvols ens han acompanyat molt bona part del trajecte.

Dues rocanegreres han fet un temps molt bo a la mitja marató (4:15) i el grup no ha sigut menys firmant un temps de 5:07 (aturades incloses), tots dos són molt bon temps si els comparem en les nostres sortides habituals de diumenge. Deixeu-me que feliciti a tots els que heu participat avui, ja que cadascú de vosaltres sé que us heu exprimit al màxim i tots i cadascú heu fet un temps fantàstic, sempre tenint en comte que arribar ja és un gran mèrit.


Jo he fet 6:00 (7 Km/h), 15’ més que l’any passat. Estic content perquè aquest estiu vaig tenir una lesió d’esquena i aquesta setmana he patit un accident de moto que m’ha deixat mermat. Amb tot, el meu pitjor enemic d’avui han sigut les rampes que m’han acompanyat tota la segona meitat del recorregut i no m’han deixat dur el ritme que les meves lesions em permetien. Per un cantó estic decebut ja que podia haver anat discretament més ràpid i també perquè la causa principal han sigut les rampes. Per un altre banda estic molt content d’haver fet la marató i aquest bon ritme, ja que dilluns, quan vaig tenir l’accident, la donava per perduda 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada