... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 5 de juny del 2016

Caminada Reus – Prades – Reus... feta !

Avui, al menys dos Rocanegrers (Iwona i jo), hem fet la caminada Reus-Prades-Reus de 55 Km / 1.700 m+. És una caminada dura, però avui la calor i el fort sol l’han fet encara més dura, han sigut unes dificultats afegides.

En aquesta edició, degut a que un genoll meu comença a notar el que el meu DNI em recorda, no la he fet corrent, la hem fet la Iwona i jo caminant, bé!, he de dir que ben bé caminant no ha sigut, hem trotat a estones i a moltes baixades això ens ha permès fer un temps més que digna, jo diria que esplèndid tenint en comte al duresa del traçat.
El temps total ha sigut de 9:47 (posicions: 259 i 260 de 583 finalitzats, més de 800 inscrits), això vol dir una mitjana de 5.4 Km/h, però si descompto els 37minuts parats ens dona una velocitat en moviment de 5.8 Km/h, fantàstic!.

Per a mi comença una nova manera de veure aquesta proves, ja no les faré corrent i intentaré fer-les a un menor ritme mentre les articulacions m’ho permetin. Tot i això estic molt content perquè al meu voltant només havia gent jove, molt forta i ràpida. Jo he patit, però estic content, molt content.


Diumenge vinent NO hi ha sortida pel Garraf perquè alguns de nosaltres farem la Castelldefels - Montserrat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada