... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

dissabte, 30 d’abril del 2016

Marató BCN (Begues)… feta !

Avui he fet la MaratoBCN i, que tingui constància, he sigut l’únic rocanegrer, tot i que quasi a l'arribada he coincidit amb un simpatitzant, en Pere Aguiló que dos quilòmetres abans de la meta m’ha passat i saludat, mentre que jo em recuperava d’unes inoportunes rampes a les cames.

En aquesta edició he rebaixat la distància per primera vegada i de fer més de 70 Km he optat per fer la marató, ... que un ja té una edat. Tot i ser de menys quilòmetres, també ha sigut dura perquè el recorregut és molt exigent i es fa per camins del Garraf autèntic, amb forts pendents i amb molta pedra. Avui el fang, la pluja i les pedres mullades han afegit un punt més a l’èpica d’aquesta cursa.

Estic content perquè no estava molt preparat i tinc un genoll tocat, però he fet un temps excel·lent per la duresa de la prova, 6 h 19’ en fer 42 Km / 1500 m+, a una velocitat de 6,7 Km/h. En Pere Aguiló ha entrar uns minuts abans que jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada