... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 10 de novembre del 2013

Marxa del Garraf ... feta !

Marxa del Garraf ... feta !

Avui tinc veritables problemes per fer la crònica sense oblidar a ningú dels participants que té relació amb nosaltres. Els temps respectius els comunicaré quan l’UME doni les llistes d’avui... de moment puc avançar que tothom que m’ha comunicat que faria la prova dels 45 Km, l’ha acabat, dels de 21 Km no ens sé gaire cosa. També us puc dir que hem tingut un dia molt bo per caminar, poc sol, temperatura moderada i un vent “fotut” que de tant en tant molestava i força !!!. La meva experiència personal ha sigut molt bona perquè quasi he repetit el temps de l’any passat, avui he fet 6:41 i l’any passat 6:36... això vol dir que vaig tocar sostre !!, però content!

Resumeixo els que sé de la participació d’avui:
Rocanegrers 45 Km:
- Marino (sé que ha fet molt bon temps, ja us ho diré quan ho sàpiga)
- Angélica (un meritori 8:33, demostra una gran progressió des de les Xermites)
- Luis S.
- Francesc (jo – 6:41)
- Iwona (en format lliure) (molt bo el seu 7:49)
simpatitzants:
- Oriol (6:38 la seva progressió és fantàstica)
- Celestino
- Manel
- Isabel
- Juan Carlos E. 

Rocanegrers 21 Km:
- Emili
- Gemma
- Rosa
- Benito
- Pilar
- Lucy
- Aurelio
Rocanegrers i simpatitzants en 21 Km (en format lliure, tots han firmat un 5:40):
- Mª del Mar
- Deysy
- Noelia
- Mariajo
- Núria
- Toni
- Albert
i dos Rocanegrers més en recorregut al seu aire:
- Anna
- Manel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada