... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

dissabte, 23 de novembre del 2013

Ultra Trail Collserola… feta !

Avui un rocanegrer (jo mateix) ha participat en la UltraTrail de Collserola (74 Km / 2.700 m+). També ha participat una rocanegrera, encara que ho ha fet sota el nom d’un altre club, aquesta noia és un crac, és Djanina Freytag que ha acabat en un fantàstic 3er lloc, pòdium, amb un temps de 8:53’.

El meu temps ha estat de 11h 23’ (6.4 Km/h) posició 247 de la general, 237 d’homes i 16é de la meva categoria. Per a  mi és un temps fantàstic, sobretot perquè la cursa ha sigut dura, durant estona m’anava dient que és la última que faig d’aquesta distància, però … jo sé que no és veritat, tornaré a participar en una Ultra, ho sé !.

El recorregut m’ha agradat molt, força tècnic, han fugit  de les clàssiques pistes de Collserola i han utilitzat tots el corriols que han pogut, alguns molt amagats, tancats per la vegetació, ha sigut molt maco, he vist coses de Collserola que desconeixia.


1 comentari: