... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 9 de novembre del 2014

Classificació CCCaminadesR i CCCursesR / 2014


Dir-vos en primer lloc que el CERN ha quedat en la posició 35 de 309 centres ha Catalunya, tenint en compte lo petit que és el nostre Centre, la nostra classificació és brillant, … gràcies als socis caminants que ho han fet possible.


Felicitats a Vicente Cervera per haver aconseguit la Copa Catalana de caminades de resistència al haver sumat 305 punts, …a més de molts quilòmetres, moltíssimes hores, infinits esforços!!!


CCCR 2014
punts
- Vicente C.
305
- Francesc (jo)
64
- Marino G.
48
- Miguel R.
39
- Angélica
32
- Deysy D.
32
- Iwona  F.
32
- Mariajo C.
32
- Benito S.
31
- Albert G.
17
- Aurelio M
17
- Enric M.
17
- Julián M.
17
- Luis S.
17
- Manuel F.
17

En la 1ª Copa Catalana de Curses de Resistencia/2014 no hi ha puntuació per Centres, però us donem les individuals:
Francesc (jo) 745 punts / 169 posició
Luis A S.       706 punts / 207 posició
Només dir-vos que tant en Luis com jo, només hem participat en una cursa puntuable i la classificació no és dolenta, en el meu cas, a més, he quedat 10é de la meva categoria (Master) amb 1085 punts,… només havent fet una sola cursa !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada