... caminant pel Garraf

... caminant pel Garraf
...gaudiu amb nosaltres del Garraf... de la muntanya!

diumenge, 2 de novembre del 2014

Marxa del Garraf ... feta !

Avui tinc veritables problemes per fer la crònica sense oblidar a ningú dels participants que té relació amb nosaltres. Els temps respectius els comunicaré quan l’UME doni les llistes d’avui... de moment no tinc noticies de tots els que han fet qualsevol de les dues versions, només sé alguna cosa d’alguns de nosaltres i també d’un altre grup que ha fet una caminada alternativa pel Garraf. Hem tingut un dia molt bo per a caminar, poc sol, temperatura moderada, però amb molta humitat que ens ha fet suar de valent. La meva experiència personal ha sigut molt bona perquè he fet 6:50, només he fet 10 minuts més que l’any passat quan aquest any el recorregut te 3 quilòmetres més i molt més desnivell... em meravello de la meva possibilitat de millora i això vol dir que vaig tocant sostre !! i content!,  aviat ha de començar a davallada, però mentre, gaudiré de la capacitat de millora que és molt gratificant.

Resumeixo els que sé de la participació d’avui:
Rocanegrers 45 Km:
- Marino
- Angélica
- Luis S.
- Francesc (jo – 6:50)
- Iwona
- Mariajo
- Deysy
- Enric M
- Vicente C.
- Jordi G (mig recorregut)
simpatitzants:
- Juan Carlos E
- Aurelio
- Manel
- Isabel
Versió 21 Km:
- Enrique C.
- Ana A.
- Manel Ll.
Recorregut alternatiu
- Jesús
- Toni-a
- Mª del Mar
- Lila
- Núria A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada